حریم خصوصی

سیاست حفظ حریم شخصی در مورد چگونگی کاربرد و استفاده از اطلاعات شخصی شما به‌منظور انجام خدمات در وب‌سایت‌ها، ابزارها، برنامه‌ها و خدمات گالری ورس است. کلیه سیاست‌های گالری ورس در این صفحه به‌اطلاع شما کاربران گرامی می‌رسد و توصیه می‌شود در اولین فرصت سیاست‌های ما را مطالعه کنید.

شما می‌توانید به‌صورت میهمان و بدون ثبت هیچ‌گونه اطلاعاتی وارد سایت گالری ورس شده و به جستجو بپردازید و یا اقدام به خرید محصولی کنید. البته این نکته باید درنظر گرفته شود که کاربر مهمان نیز، هنگام ثبت سفارش باید اطلاعات خود را جهت پست کالا، وارد نماید.

جهت عضویت در گالری ورس، شما باید شماره همراه خود را تائید و کد احراز هویت خود را وارد نمایید و تکمیل فرم اطلاعات فردی کاملاً اختیاری است.

ما ممکن است چه اطلاعاتی را جمع‌آوری کنیم؟

اطلاعاتی که شما مستقیماً در اختیار ما می‌گذارید؛ مانند:

نام و نام خانوادگی، آدرس پستی، نشانی پست الکترونیکی، در بعضی مواقع شماره تلفن (با توجه به خدمات استفاده‌شده)؛
اطلاعات مالی مانند شماره کارت اعتباری یا شماره‌حساب بانکی، در صورت انجام تراکنش‌های مالی؛
مکاتبات از طریق سایت‏ ما و یا مکاتباتی که به سایت ما ارسال شده؛
اطلاعات دیگری از معاملات و تبادلات شما با سایت، خدمات، مضامین و تبلیغات ما؛ شامل شناسه دستگاه، رایانه و اطلاعات اتصال، آمار بازدیدهای صورت گرفته از صفحات، ترافیک ورودی و خروجی از سایت‏ها، اطلاعات آگهی‌ها، آدرس IP و اطلاعات استاندارد ورود به سایت.
اطلاعات بیشتری که از شما درخواست می‏شود؛ تا با ارائه آن‌ها شناسه خود را مجاز کنید یا درصورتی‌که به این نتیجه برسیم که عملکرد شما محل سیاست‏های تعیین‌شده سایت است (برای مثال، ممکن است از شما بخواهیم که برای ما یک ID یا قبض به‌منظور بررسی نشانی شما ارسال کنید، یا به سؤالات اضافی دیگری به‌صورت آنلاین پاسخ دهید تا به شناسایی هویت شما یا مالکیت آیتمی که آن را در لیست قرار داده‌اید، کمک کند) زمانی که شما نظری در وب‌سایت منتشر می‌کنید، ما داده‌هایی که در فُرم نظرات به‌جامانده را جمع‌آوری می‌کنیم. ضمناً برای شناسایی هرزنامه‌ها، نشانی IP (نشانی پروتکل اینترنت) کاربران و یوزر ایجنت (ردیابی وب) را نیز بررسی و جمع‌آوری می‌کنیم.

حفاظت داده

ما اطلاعات شخصی را بدون کسب توافق صریح شما، به هیچ شخص ثالثی جهت به‌کارگیری در اهداف بازاریابی آن‌ها نمی‏فروشیم و اجاره استفاده نمی‏دهیم؛ اما ممکن است اطلاعات دریافتی را به‌منظور پیشرفت و شخصی‌سازی خدمات، مضامین و تبلیغات خود استفاده کنیم.

اگر از طریق یک رایانه مشترک یا یک رایانه در کافی‌نت به سایت ما وصل می‏شوید، توجه داشته باشید که ممکن است آدرس ایمیل و شماره تماس شما، در دسترس نفر بعد از شما که از آن رایانه استفاده می‏کند، قرار گیرد. برای جلوگیری از سوء‌استفاده، بعد از پایان کار خود در سایت گالری ورس، دکمه خروج را بزنید و همچنین زمانی‌که سیستم از شما می‌پرسد که رمز را ذخیره کند یا خیر، چنین اجازه‌ای به او ندهید.

ما از اطلاعات شما در موارد ذیل استفاده می‌کنیم.

به‌منظور پیشرفت و شخصی‌سازی خدمات و سرویس‌ها؛
ارسال اعلامیه‌های فنی، به‌هنگام سازی، هشدارهای امنیتی و پیام‌های مدیریتی؛
ارسال اعلامیه‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی مربوط به گالری ورس؛
پاسخ به سؤالات و درخواست‌های شما که از طریق بخش تماس از آن آگاه می‌شویم.

به‌روزرسانی

ممکن است که سیاست‌های حفظ حریم شخصی در هر بازه زمانی تغییر پیدا کنند و یا تغییراتی در راستای اصلاح‌ و بهبود آن‌ها اعمال شود. کلیه موارد اصلاح‌شده در همین صفحه قابل‌مشاهده خواهند بود و به‌طور خودکار و به‌محض ارسال بر روی سایت، اجرا خواهند شد و شما پیشاپیش موافقت و تعهد خود را به اجرای این سیاست‏ها اعلام می‏کنید.